Sunday, June 29, 2008

I Got In Late Last Night...

Okay, okay, I know! I did not write a post yesterday. Well, the deal is, I was about to, but then Padmae asked me to work on trimming some hedges. So I did so, and then after I finished, it was 5 minutes to 4:00 (PM) (Wendu's Birthday party). So I said to myself, "No biggie, I can just get my shoes on and go. His house is not that far away. I might even have time to write a post using his computer while I am there." But no, Padmae wanted me to shower and "definitely put on deodorant!". So I did, and got to the party late. Then he had his party until 9 PM! I was soooo tired from Friday night (the Movie Night at Master Yoduh's house) and wanted to get to bed early. So I went to bed right when I came home.
I am sorry everybody that this is such a late post!

But, yeah. We had a fun time at the party. We played pin the tail on the Ewok, and had a bunch of fun playing hot potato. All in all, we had a blast. Master Wendu even gave out little prize bags that had little probes, whistles, and all that stuff you can buy at Dollar Galaxy.

14 comments:

  1. Prize bags sound like fun. I kinda like those things that come in them.

    ReplyDelete
  2. Just curious, do you usually not wear deoderant? Do you have to always be reminded. EWWW!

    ReplyDelete
  3. Normally I remember. I was just sorta in a hurry.

    ReplyDelete
  4. Let's talk about SOMETHING else. I have too much problem with that when I tell my roommate to do it. Anyway, sounds like a great party. Was Obi Won there? Did he tell you to lay off on the cake? By the way, what kind of cake was it?

    ReplyDelete
  5. If he told me to lay off on the cake (which thankfully, he did not) I would not want to talk about it! But, as it is, he did not, so: it was a fudge marble cake. Wendu made it. He has a secret recipe handed down through the generations. (But I hope he hands it off to Padmae or somebody before he passes away!)

    ReplyDelete
  6. Those secret recipes are messy business. Either he will want to keep it a secret always, or everyone will eventually find out. (At least that is the way it normally goes).

    ReplyDelete
  7. That's encouraging! I kinda like fudge marble cake!

    ReplyDelete
  8. Alright! There is this funny story:
    There's this guy that eats lot's of Darth Sideous' secret recipe vanilla pudding. Well, one day, Darth Vader (the waiter) gave him sour cream instead of the pudding (accidentally) and the guy said,
    "Boy, Sideous, what is the secret ingredient this time?"
    It was not until much later that he figured out it was sour cream. ( :

    ReplyDelete
  9. Did Darth Vader tell Darth Sidious?

    ReplyDelete
  10. No, Darth Vader just got fired. Then the guy figured it out. (Darth Vader just got fired from the diner. He's still a sith, though.):

    ReplyDelete
  11. Oh man! I was hoping he would become a Jeddi!

    ReplyDelete
  12. Yeah RIGHT!

    ReplyDelete
  13. I thought you meant 'fired' as in unemployed from the dark side. Oh well...

    ReplyDelete
  14. Nah, just from being a poor waiter in the diner. I mean, he is a Sithe, he should not be doing strenuous labor!

    ReplyDelete